Pages

Monday 4 June 2012

Pokok~


EnjOy the sOng~

pokok? ape kaitan la plak tonite ni tetibe ckp pasal poKok?? hermxx..actually, pOkok related to kesetiaan..hoho..nk ckp pasal kesetiaan je sebenarnya..yang sebenarnya kesetiaan ni ibarat pokok..hehehe

Cuba kita tgk pokok2 yang ada tepi jalan ke tepi ladang ke dalam hutan ke..pokok yang tak pernah mengeluh dengan kejadian asalnya..kat mana pon dia tumbuh, dia akan setia di situ kecuali mati :) sweet kan? hujan panas X membataskan pokok tu untuk terus bertahan dan bertahan sehingga tiada satu daun pon yg tinggal cuma ranting2..tapi pokok tetap utuh berdiri..istimewa kan? (",)

Begitu juga hati...Hati yang setia ibarat pokok yang Xprnh lumpuh untuk terus berdiri...walau sedingin mana, sehangat mana pon keadaan, itu Xkan pernah menghapuskan kesetiaan yang bertapak di hati..cuma akhirnya ialah MATI...biarlah segala yang bermula berakhir dan ku bawa bersama sampai MATI :)

Xde sape yang boleh paksa..Xde sape yang boleh ubah..kerana itu adalah anugerah tuhan yang Xsiapa boleh ubah melainkan dengan izinnya...setia Xperlu dibayar..it comes naturally..sakit?? alhamdulillah.. i am not fool, but i have a soft hearted that can forgive again n again...Alhamdulillah..itulah anugerah TUHAN :))

*Peace

No comments:

Post a Comment

Leave yOur cOmment here..